23 Ocak 2014 Perşembe

SU GEÇİRMEZ ALT AÇMA...






Diktiğim diğer alt açmalara göre en basiti bu oldu.
Gördüğünüz mavi, kumaş değil, su geçirmez muşamba.
Üstüne de metresi 15 TL den satılan kalın, havlu benzeri bir şey aldım.
Bu havludan yarım metre aldım, 2 tane alt açma çıktı.
Malum her diktiğimden bir tane de ablamın doğacak oğluna dikiyorum.
İki kuzen rahat rahat altlarına yaparlar artık.




Yapılışı çok basit ama hem su geçirmez, hem de kalın havludan olduğu için çok kullanışlı oldu bence.
Diğer yaptığım alt açmalar gibi albenisi yok.
Fazla teferruatlı olmadığı için bir de bakıyormuşuz en fazla bunu kullanıyormuşum.







SEVİM TURAN ÇOLAK


3 yorum:

  1. Ben ce de çok kullanışlı olmuş canım gösteriş te neymiş böyle şeylerin kullanışlı olması önemli zaten, yu8muş yumuş olmuş ne güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.. Evet çok kullanışlı oldu bence de ama bakalım kullanırken de aynı şeyi söyleyebilecek miyim?

    YanıtlaSil
  3. Sen kullan memnun kalırsan ben de yapayımi haberlerini bekliyorum

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...