30 Ocak 2014 Perşembe

BÖYLESİ ŞAHANE OLDU



Öyle süslü-püslü pijama takımlarına bir dünya para vermeye ne gerek var.
Sezon sonu indirimlerini hiç kaçırmam.
Yazlıkları kış başında, kışlıkları da yaz başında alırım hep.
Hele ki pijamalarda zaten her sezon yeni tasarımlar çıkmadığı için,
 genelde mağazalar bir kaç yıl üst üste aynı ürünleri sürüyor piyasaya.
Bu 3' lü lohusa setini ben yaz başında, sezon sonu olduğu için 90 TL ye almıştım.
Bu kış gittim aynı takım yeni sezon fiyatı ile yine raflarda,
hem de 180 TL ' ye.
Pijama modası da mı olurmuş canım.
Güzel olan her şey o yılın modasıdır bizim için.




Takımın dışındaki triko ceket biraz afilli olduğu için
 bu bluzu biraz sade yapmışlar.
Bana bu kadar sadelik fazla, biraz süs olmadan giyemem ben.




Evde, bir gün lazım olur diye aldığım Fransız güpürüm vardı.
Buna da tam yakışacağını düşündüm.
Gerçekten de cuk diye oturdu.
Danteli eşit bir şekilde kesip, simetrik olarak pijamaya diktim.
Tam istediğim gibi oldu.




Daha önce de diktiğim düz bir bluzü , bir yakayla süslemiştim.
Hatırlamak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...