20 Ocak 2014 Pazartesi

ANNEMİN KANAVİÇESİ






Bu kanaviçe taa annemin çeyizinden. Genç kızlığında işlemiş.
Yaklaşık 20 yıl onun çeyizinde durmuş.
Sonra bana verdi ve 3 yıldır da benim çeyizimde duruyordu.
Bunu, eskiden uzun olan yatak yastıklarının üzerine örterlermiş.
Böylece her misafir gelişinde uzun uzun yastık kılıfı değiştirmek yerine,
 sadece bu örtüyü değiştirirlermiş.



Baktım ki bu kanaviçe artık işlevini kaybetmiş , 
en iyisi görevini değiştireyim dedim.
Ölçüleri 90 cm'e 90 cm'di.
Tam bir bebek battaniyesi ölçüleri.
Aman ne tesadüf :))




Kadıköy Cuma Pazarı'ndan kanaviçemin çiçeklerine uygun , mor, yumuşacık bir kumaş buldum.
Kanaviçenin arkasına onu geçirdim.
Bir de bebişin kafasının geçeceği bir üçgen yaptım.
Tam bir kundak oldu.



Güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah ...


SEVİM TURAN ÇOLAK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...