13 Temmuz 2013 Cumartesi

NAMAZ ELBİSESİ DİKTİM ...


Kalıbı yok. Modeli de ben kafamdan uydurdum.
Rahat olsun, ince olsun, hemen üzerime geçireyim, pratik olsun dedim.
Yazın namaz kılarken kat kat giyinmek, sonra tekrar soyunmak zor oluyor.
Dışarıda satılanlar da üstten geçirmeli olduğu için zor geliyordu giymesi bana.
Ben kendi istediklerim doğrultusunda kendim dikebilirim diye düşündüm.
Kumaşı yine Ümraniye den, kalan  parçaları satan tezgahlardan aldım.
Kumaşı tril, tril hiç terletmeyen cinsten.
Sabahlık gibi giyiliyor ve kuşağını bağlıyorsun.
İşte hazırsın.





Yakası tamamen kapalı. Hiç açılmasın diye de içten cırt cırt diktim.




Kapı çaldığında, balkona çıkarken de yazın üzerimiz müsait olmuyor.
 Böyle durumlarda da  kurtarıcım bu namaz elbisesi oluyor.



















Kafamda namaz elbiseleriyle ilgili daha bir sürü model, bir sürü proje var.
Hadi bakalım hayırlısı..


SEVİM TURAN ÇOLAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...