29 Haziran 2013 Cumartesi

SARI PİLELİ ETEĞİM


Haftalar sonra bloguma sonunda kavuşabildim. Nijer 'den döndükten  sonra üzerime bir rehavet çöktü.
Bir türlü girip de iki kelime yazamadım burada. Aslında yazacak çok şey biriktirdim. Çok yer gezdim, çok elbise diktim. Çok şey boyadım. Çok DIY(kendin yap)  projelerim oldu. Çok alışverişler, çok yemekler yaptım.
 İşten  16.00 da çıktığım için , yaz günü hemen eve gidesim gelmiyor. Arkadaşlarla dışarıda biraz oturalım, biraz gezelim derken eve varışım sekizi , dokuzu buluyor. Eve varınca da  üzerimde bir yorgunluk hali oluyor.
Yorgunluk ve üşengeçlikten bilgisayarı bile açamıyorum. Kışın erkenden eve girdiğimiz için  akşamları bir sürü vaktim oluyordu blogumla ilgilenmek için. 
Ama artık bu hafta yıllık izine ayrılıyorum ramazana kadar. Tatil planımız da var ama evde geçirecek vaktim de  var. Hazır vakit bulmuşken hemen diktiğim sarı- pileli eteğimi göstereyim size.



Kumaşını Ümraniye Kumşaçılar Çarşısı 'ndan aldım. Bu kumaşlar bu yıl çıkmış zaten. Parlak, yumuşak aynı ipek gibi bir dokusu var. Metresi de sekiz lira. Sarı iç gösterdiği için , aynı renkten astar kumaşı da  aldım.
Önce elimde pilelerini ayarlayıp , teğelledim.
Sonra astarını teğelledim ve kemerini de ayarlayıp teğelledim. 
Son olarak da sevgili arkadaşım Seval eteğimi makinede dikti.
İşte bu kadar..
Yazın tril, tril , rengarenk sarı eteimi, daha çok siyahla kombinleyip gezerim artık. 
Ne de olsa yılın moda rengi sarı..

































Ben şimdi , sizlere diğer diktiğim ve yaptığım şeyleri hazırlamak için kaçıyorum. 
Yeni yazılarla bomba gibi dönüyorum.
şimdilik hoşçakalın  diyorum...
bay bay :) 


SEVİM TURAN ÇOLAK




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...