3 Mart 2013 Pazar

KAVONOZDAN VAZO YAPTIM :)



Bu hafta sonu o kadar meşguldi ki kafam, yapmak istediğim bi dünya şey vardı.
Hangisinden başlayacağıma bir türlü karar veremedim.
Yarım bıraktığım ''Pi' nin Yaşamı'' nı mı izlemem gerek, bi yandan da yeni aldığım ''Nar Ağacı'' kitabına mı başlamak istiyordum. 
Çarpı işine taktım bu aralar. Bir tane işledim ama henüz postunu hazırlayamadım.
İkincisini mi yapsam ..
Ayakkabı dolabımızım rengi hoşuma gitmiyor.. Yoksa çıkıp boya alıp, onu mu boyamaya başlasam bilemedim.
Bir de uzun zamandır tasarladığım bir şey vardı kafamda:
 Üniversite yıllarımda ördüğüm, ancak havluya geçirmediğim fazla havlu kenarlarıyla kavonozları süslemek ...
Hıhh dedim tamam, en iyisi onu yapayım ben dedim.

Malzemeleri aldım yanına, önce fotoğrafladım ..
Neymiş gerekli malzemeler, bir adet kahve kavanozu.. ince uzun olduğu için çok güzel vazo olacağını düşündüm, öyle de oldu :)

Gördüğünüz diğer şey ise annemin bana zorla  aldığı, pilav üstü tavuk servisi için kap.
''Etme, eyleme, ben bunu kullanmam, evde boş yere kalabalık anne'' dediysem de dinletemedim, aldırdı.
O günden beri evde bir işe yaramamıştı gerçekten. 

Bir ara elime geldi ve benim kafada ampul yandı :)
Kendi kendime dedim ki bundan güzel mumluk olur.
Sonra danteller geldi aklıma..
Tam da orta yerinden yapıştırırsam bu iş olur dedim..
Ama bu güne kadar bir tasarı olarak aklımdaydı.







Elimde bir sürü dantel vardı ama kalın olanlar bu küçük kavonozlara uymayacağı için , onları eledim.
Sonra renk olarak uyanları seçtim. 
Önce yapıştırmayı düşündüm ama sıkılırsam çıkarırım daha sonra dantelleri de başka bir yerde
kullanırım diye düşündüm ve bir fiyonk attım.
Hem böyle şık bir görüntüde ortaya çıktı.

Mumluk yapacağım kaba da danteli çevreledim ve onu da iğneledim.
































Sonra da bu görüntüler çıktı ortaya.
İki tane çok şık objem oldu :)
Bu iş çok hoşuma gitti.

Sora hızımı alamayıp bir tane de cam fanusum vardı. 
Hani şu balık akvaryumu olarak kullanılanlardan.
Onu da kurdela ve hasır iple süsledim.
O da çok hoş oldu ama onun fotoları henüz hazır olmadığı için buraya ekleyemedim.
Ama en kısa sürede onun içinde bir yazı hazırlayacağım.

 O daha çok hoşuma gitti benim.
O yüzden onun postunu yazmayı hızlandıracağım.
 Çünkü bir an önce sizin de görmenizi istiyorum.











 Yeni objelerimiz siz nasıl buldunuz.
Benim çok hoşuma gittiler..
Doğrusu bu gün beni mutlu etmeye yettiler bu minikler.
Annem, pilav kabının bu hallere düştüğünü görse ne der acaba :(
Neyse ki ben göstermediğim takdirde görme ihtimali yok :)) 

Herkese bol aktiviteli, üretken bir hafta diliyorum..

Hoşçakalın


Sevim Turan Çolak



2 yorum:

  1. ellerine sağlık...
    çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. bir şeyler üretmek çok hoşuma gidiyor.. senin de bu tarz hobilerin var mıdır ??? görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...